Dette kurset i Google Analytics og webanalyse ble første gang avholdt hos Skagen Fondene, og ble svært godt mottatt. Hensikten med kurset er å gi en god forståelse for både praktisk og strategisk bruk av Google Analytics og hvordan verktøyet kan utnyttes som et taktisk og strategisk verktøy for videreutvikling av dine websider og strategiske valg
Webanalyse er en kvantitativ måling, rapportering og analyse av nettstedets trafikkdata, i den hensikt å bedre forstå de besøkende, forbedre brukernes opplevelse og oppfylle bedriftens forretningsmål.
Stå bedre rustet til å ta kvalifiserte avgjørelser
Kunne se hvilke sider og seksjoner på deres nettsted som bør forbedres
Lettere identifisere hvilke kanaler (mediemix) dere bør bruke større ressurser på – eller kutte
Hvor stor innvirkning endringene vil ha på deres omsetning
NivÃ¥: Utgangspunktet er “Viderekomne nybegynnere”, men kan justeres opp eller ned etter deres ønske.
Hvor: Dine bedrifts- eller organisasjonslokaler.
NÃ¥r: Etter avtale.
Varighet: Kommer an på spørsmål underveis. Utgangspunkt er 4-5 sesjoner á 45 minutter. Kurset kan forkortes.
Pris: 16.500,-* for inntil 10 personer. Pris på forespørsel for større grupper.
*Kurs og utarbeidelse av kurs er avgiftsfritt – ingen mva.
Eller les mer om våre prisvinnende strategier: